• Onze Prijzen

Zonder kosten
€0
  • 1 gebruiker
  • 1 dialoog per maand
  • Beperking aantal vragen (twee)
  • Alle vraagtypes
  • Dialoog mogelijk per vraag
  • Tot 100 unieke genodigden
  • Toegang via dialooglink
  • Beperking op e-maildomein
  • Lees meer
  • Top 5 resultaat
  • Waardering door deelnemers
  • Training video’s
  • Uitschrijven
  • Data verwijderen
  • GDPR: onze Verwerkersovereenkomst
MediumMinimaal 3 maanden
Vanaf €950 /maand
12 maanden of meer: -15% 24 maanden of meer: -25%

Alle functionaliteiten van het Kostenloze account zijn inbegrepen, plus:

  • 10 gebruikers
  • 3 Admin gebruikers
  • > 50 unieke genodigden
  • Importeren van bestand(en) van e-mails
  • Geen beperking in aantal vragen
  • Uitdaging + vragen
  • Routering
  • CI Query
  • Weighted Word Count
  • Kenmerken + Filtering
  • AI gedreven vraagsuggesties
  • Projectsamenwerking
  • Onderbouwingen van scores
  • QuestionDesignLab
  • Aangepaste naam van Verzender
  • Planning & herinneringen

en meer...

GrootMinimaal 3 maanden
Vanaf €1,950 /maand
24 maanden of meer: -25%

Alle functionaliteiten van het Kostenloze en Medium account zijn inbegrepen, plus:

  • Ongelimiteerd aantal Gebruikers
  • Ongelimiteerd aantal Admin gebruikers
  • Branding
  • NetworkEmergence AI
  • Toezichthouder
  • Conversie MC vragen in Kenmerk
  • Thought Leaders questions (binnenkort beschikbaar)
  • Single Sign On
  • Custom sender domain
  • Private Library
  • SenseBuilder AI
  • Import contributions
  • Switchers
  • Toegang via SMS
  • Verzamel e-mail adressen
  • Invloedrijke deelnemers

Advanced Analytics (extra en alleen voor Pro-gebruikers)

  • Cross-Silo Collaboration AI
  • ReflectionAnalysis
  • FastFinder
  • BubbleCharts
  • Extended Excel Exports
  • NoveltySearch
  • DiversityIndex

Meer over onze prijzen

Zonder kosten: Wél waarde, geen kosten

Ga zonder kosten aan de slag! Zorg in Dialoog is ideaal voor teams, afdelingen en kleine zorgorganisaties die direct én laagdrempelig meer betrokkenheid en frisse inzichten willen ophalen. Ons Free account is geschikt voor leidinggevenden, projectgroepen, raden en samenwerkingsverbanden die open vragen willen stellen aan (een deel van) hun medewerkers, cliënten of externe partners: van 10 tot 100 deelnemers.

Nodig eenvoudig medewerkers, cliënten, inwoners of samenwerkingspartners uit om ideeën, ervaringen en oplossingen te delen en te waarderen – zonder lange implementatie of IT-gedoe. Privacy is gegarandeerd, AVG bestendig op basis van onze verwerkersovereenkomst. Iedereen doet veilig en op het eigen moment mee. Waar mensen zichzelf zijn.

Geen enquête meer (pfff, gelukkig!) en geen beperkingen (groupthink, etc) van een bijeenkomst. Iedereen kan meedenken, reflecteren én elkaars inzichten verrijken. Met volledige privacy. Perfect voor wie snel, veilig en toekomstgericht met dialoog aan de slag wil!

Later kun je alsnog overstappen naar een betaald abonnement met meer mogelijkheden zoals je huisstijl, meer gebruikers en jullie eigen verwerkersovereenkomst.

  • 1 gebruiker
  • 1 dialoog per maand
  • Beperking aantal vragen (twee)
  • Alle vraagtypes
  • Dialoog mogelijk per vraag
  • Tot 100 unieke genodigden
  • Toegang via dialooglink
  • Beperking op e-maildomein
  • Lees meer
  • Top 5 resultaat
  • Waardering door deelnemers
  • Training video’s
  • Uitschrijven
  • Data verwijderen
  • GDPR: onze Verwerkersovereenkomst

Medium

Voor hele organisaties, afdelingen, teams, programma’s, samenwerkingsverbanden (IZA, verenigingen, etc). Als jouw organisatie leiderschap, vernieuwen, veranderen en zeggenschap duurzaam wil versterken.

Dit abonnement (minimale afname 3 maanden) biedt ruimte voor 10 gebruikers, die elk zelfs maandelijks een dialoog kunnen houden. Per dialoog kunnen 50 deelnemers of meer uitgenodigd worden, uitlopend zelfs naar keuze naar 10.000en. Boven de 50 komt er een meerprijs bij.

Je krijgt uitgebreide, deels algoritme-geholpen ondersteuning bij vraagontwerp en toegang tot zorgvuldig een samengestelde vragenbibliotheek met 5.000+ open vragen. Ideaal duurzame, onregelmatige of juist regelmatige dialoog om de mensen actief te betrekken, motiveren, eigenschaarschap wil vergroten en besluitvorming verbeteren.

  • 10 gebruikers
  • 3 Admin gebruikers
  • > 50 unieke genodigden
  • Importeren van bestand(en) van e-mails
  • Geen beperking in aantal vragen
  • Uitdaging + vragen
  • Routering
  • CI Query
  • Weighted Word Count
  • Kenmerken + Filtering
  • AI gedreven vraagsuggesties
  • Projectsamenwerking
  • Onderbouwingen van scores
  • QuestionDesignLab
  • Aangepaste naam van Verzender
  • Planning & herinneringen

Groot

Geschikt voor grote zorgorganisaties en consultants die duurzame betrokkenheid willen opschalen en zeggenschap professionaliseren voor de hele organisatie of het hele netwerk.

Dit abonnement vereist een minimale looptijd van 3 maanden voor 300 tot 10.000en genodigden per dialoog (vanaf 300 een meerprijs). Inclusief geavanceerde analyses en AI-ondersteunde functionaliteiten, zoals SenseBuilder AI. Je krijgt Single Sign-On en extra ondersteuning. Ideaal voor organisaties die op grote schaal en op lokale (team, afdeling, etc) waardevolle inzichten willen verzamelen en betrokkenheid versterken om veranderen en versnellen tot strategische keuze te maken.

  • Ongelimiteerd aantal Gebruikers
  • Ongelimiteerd aantal Admin gebruikers
  • Branding
  • NetworkEmergence AI
  • Toezichthouder
  • Conversie MC vragen in Kenmerk
  • Thought Leaders questions (binnenkort beschikbaar)
  • Single Sign On
  • Custom sender domain
  • Private Library
  • SenseBuilder AI
  • Import contributions
  • Switchers
  • Toegang via SMS
  • Verzamel e-mail adressen
  • Invloedrijke deelnemers

  • Cross-Silo Collaboration AI
  • ReflectionAnalysis
  • FastFinder
  • BubbleCharts
  • Extended Excel Exports
  • NoveltySearch
  • DiversityIndex

Specificaties van functionaliteiten van Free account

Individuen die een persoonlijke login krijgen voor hun Free-, Business- of Pro-account. Hun rechten worden persoonlijk toegekend door de Admin gebruiker van het bedrijf van de gebruiker (voor het Business en Pro account) of standaard voor het Free-account.

Gebruikers kunnen een project starten vanuit het dashboard nadat ze zijn ingelogd. Het instellen van het project gebeurt door door tabs te navigeren en alle verplichte en optionele velden en instellingen in te vullen. Zodra dit is voltooid, kan het project direct worden geactiveerd of worden gepland om op een bepaalde datum live te gaan.

Elke vraag wordt stapsgewijs opgebouwd, met een vraag- en antwoordtype, optionele extra context, een video en een unieke tweede ronde voor dialoog.

In deze tweede ronde ontvangen deelnemers en genodigden een geselecteerde set van 15 bijdragen, die intelligent worden gestructureerd en verdeeld door onze AI zo, dat deelnemers gevarieerde bijdragen zien. Dit zorgt ervoor dat zelfs 10.000en bijdragen effectief worden herverdeeld onder de deelnemers. De AI verwerkt dit binnen enkele minuten, en de gebruiker wordt onmiddellijk op de hoogte gebracht zodra dat proces is voltooid, zodat de tweede ronde kan beginnen. Deelnemers kunnen meer dan 15 bijdragen bekijken en waarderen, en telkens met klikken, vijf stuks meer zien.

Gebruikers van een Free account hebben een limiet van twee vragen per project. Deze limiet is niet van toepassing op gebruikers van een Business of Pro account.

Een vraag kan bestaan uit een kwantitatieve schaal (bijv. 1 tot 5, 1 tot 10, -3 tot +3, -2 tot +2), een gesloten format (bijv. ja/nee, pro/tegen, eens/oneens), meerkeuze (tot 15 antwoordopties) of een open antwoord. Alle vraagtypen kunnen een open gedeelte bevatten, een vrij tekstveld en een tweede ronde. Daarnaast kunnen deelnemers de mogelijkheid krijgen om hun antwoorden te herzien.

Bij meerkeuzevragen kunnen antwoordopties maximaal 80 tekens lang zijn, of 30 tekens als de tweede ronde is ingeschakeld. Meerkeuzevragen kunnen ook worden gebruikt om profielinformatie te verzamelen en kunnen na afronding van het project worden omgezet in een Attribuut voor filterdoeleinden; dit in het geval je over de Business of Pro versie beschikt. In dat geval moeten deelnemers worden beperkt tot het selecteren van slechts één antwoord.

Voor elke vraag kunnen gebruikers ervoor kiezen om de unieke tweede ronde (dialoogronde) in te schakelen. Dit stelt deelnemers in staat om verschillende antwoorden uit de eerste ronde te evalueren en te beoordelen op een schaal van -3 tot +3. Deelnemers kunnen daarnaast optioneel tot vijf kernwoorden selecteren, een aanbeveling toevoegen en/of hun oorspronkelijke antwoord herzien en opnieuw indienen. Ze mogen meer dan de hen getoonde set van 15 diverse bijdragen zien, en telkens vijf meer bijdragen getoond krijgen. Elke deelnemer krijgt een andere set van 15 bijdragen te zien, dus alle bijdragen worden door onze AI op een gestructureerde manier meerdere keren gedistribueerd en getoond aan deelnemers.

Een genodigde is ofwel een deelnemer die wordt uitgenodigd door e-mailadressen te importeren (via een .xlsx- of .ods-bestand), of een persoon die toegang krijgt tot je dialoog via de QR-code of dialooglink. Een genodigde kan al dan niet een actieve deelnemer worden in een of beide rondes van je dialoog, al dan niet gedeeltelijk of volledig. Het gaat om unieke genodigden.

De dialooglink kan beperkt zijn tot personen met specifieke e-maildomein(en).

Gebruik deze onderbreking wanneer je uitnodiging voor de eerste ronde vrij lang is. Plaats de cursor op de gewenste plek in de tekst en klik op ‘Lees meer/Read more’ onder het tekstvak. De deelnemer ziet dan eerst alleen het eerste deel van de uitnodiging in de e-mail. Pas na het klikken op de link om deel te nemen, verschijnt de volledige uitnodiging (eventueel met video) in een lightbox. Dit voorkomt dat lange uitnodigingen in e-mails over het hoofd worden gezien en vergroot de kans dat deelnemers echt alles lezen.

Dit is het resultaat tijdens en aan het einde van de tweede ronde, waarbij bijdragen uit de eerste ronde worden beoordeeld met scores (tussen -3 en +3) door deelnemers in de tweede ronde. De top 5 wordt bepaald door de bijdragen met de hoogste netto score.

Dit is het resultaat tijdens en aan het einde van de tweede ronde, waarbij bijdragen uit de eerste ronde worden beoordeeld met scores (tussen -3 en +3) door deelnemers in de tweede ronde. De Bottom 5 wordt bepaald door de bijdragen met de laagste netto score. Dit is alleen beschikbaar voor Business en Pro accounts.

Deelnemers kunnen standaard aan het einde van elke ronde de dialoog van de gebruiker beoordelen en een opmerking achterlaten, naast het kiezen van een emoji die hun ervaring weergeeft. Deze beoordelingen en opmerkingen zijn beschikbaar voor de gebruiker in het dashboard. Dit zorgt voor directe feedback op de dialoog en biedt bovendien waardevolle tips voor toekomstige dialogen.

De gebruiker kan in het dashboard van zijn/haar account trainingsvideo’s bekijken, die elk ongeveer 60-120 seconden duren.

De gebruiker kan genodigden, of personen die toegang krijgen tot de dialoog, de optie bieden om zich af te melden voor berichten met betrekking tot deze specifieke dialoog en/of voor alle berichten van deze gebruiker.

De gebruiker kan binnen twee klikken en met behulp van een unieke code eigen dialogen en bijbehorende data verwijderen. Deze data worden binnen 24 uur uit de backups verwijderd.

De gebruiker (of diens organisatie) sluit met ons een verwerkersovereenkomst. Voor het Free-account betreft dit die van CircleLytics. Voor het Business- en Pro-account is dit doorgaans de overeenkomst van de organisatie die het abonnement op het account heeft.

Specificaties van de functionaliteiten van de Business versie

Alle functionaliteiten van de Free versie zijn inbegrepen, plus:

Individuen die een persoonlijke login krijgen voor hun Free-, Business- of Pro-account. Hun rechten worden persoonlijk toegekend door de Admin gebruiker van het bedrijf van de gebruiker (voor het Business en Pro account) of standaard voor het Free-account.

Deze gebruiker of meerdere gebruikers hebben toestemming om de gebruikerspool te beheren van het Business of Pro account. Zij verlenen individuele gebruiker(s) rechten om dialogen te bewerken, te lezen of over te dragen, inclusief het verwijderen van gebruikers, wijzigen van rechten, toewijzen van supervisierollen, verzenden van berichten naar één of meerdere gebruikers en het inzien en exporteren van gebruiksstatistieken.

De Free- en Business-accounts stellen gebruikers in staat om een beperkt aantal projecten (dialogen) per maand uit te voeren.

Per dialoog kan de gebruiker tot 100 of tot 300 mensen uitnodigen of kunnen tot 300 mensen de dialooglink gebruiken of de QR-code scannen.

De gebruiker heeft geen limiet voor het aantal vragen per dialoog. We raden echter aan om elke dialoog te beperken tot 1-5 vragen.

De gebruiker kan in het dashboard belangrijke uitdagingen selecteren en per uitdaging voorbeeldvragen bekijken en als favoriet markeren. Deze favorieten verschijnen in de lijst van het QuestionDesignLab, dat geopend kan worden wanneer de gebruiker vragen ontwerpt.

De gebruiker kan ervoor kiezen om een specifieke vraag (of vragen) alleen weer te geven op basis van het antwoord of de antwoorden die de deelnemer op een vorige vraag of vragen heeft gegeven. Deze voorwaardelijke zichtbaarheid is beschikbaar tijdens het ontwerpen van een vraag.

Hiermee kan de gebruiker snel alle resultaten doorlopen, zoeken naar trefwoorden (bijvoorbeeld uit de Top 5) of waardevolle woorden (uit WWC). De gebruiker kan operatoren toepassen om de zoekopdracht te verfijnen door woorden op te nemen, te combineren of uit te sluiten, evenals individuele bijdragen te verbergen. De resultaten worden weergegeven in een gerangschikte lijst van hoogst tot laagst gewaardeerd door deelnemers, als een export en via drie donutdiagrammen. Deze diagrammen tonen de zoekresultaten in termen van: het aantal overeenkomende bijdragen in de eerste ronde, het aantal unieke deelnemers dat één of meer bijdragen heeft beoordeeld in de tweede ronde, en het aandeel ondersteunende (positieve) scores in die tweede ronde. De zoekresultaten kunnen worden opgeslagen voor later gebruik.

WWC toont zowel de eenvoudige word count, dus de telling van afzonderlijke woorden als mede van combinaties van twee en drie woorden, en ook de gewogen telling (weighted word count). Het gewicht van elk woord wordt bepaald door de scores die deelnemers gaven aan de bijdragen waarin deze woorden voorkomen en of de woorden door deelnemers zijn geselecteerd. Hierdoor is de gewogen woordtelling waardevoller en nauwkeuriger dan de eenvoudige telling. Wanneer de gebruiker op een set woorden klikt, worden deze toegevoegd aan de CI Query en klaargezet voor uitvoering.

De gebruiker kan een bestand importeren met (momenteel) maximaal vijf kenmerken, zoals functie, leeftijdscategorie, regio, afdeling, etc. Tijdens en na de dialoog kan de gebruiker filters toepassen om de resultaten te analyseren op basis van de selectie van meerdere kenmerken of één specifiek kenmerk (en één of meer van diens waarden). Dit levert inzicht op in de respons en resultaten op basis van de toegepaste filters, dus voor een specifieke groep deelnemers. Gebruiker kan de meerkeuzevraag één of meer keren inzetten in een dialoog, en deze later – indien één antwoordkeuze wordt ingesteld als limiet – omzetten naar Kenmerk.

Aan het einde van de tweede ronde kunnen deelnemers de mogelijkheid krijgen om onderwerpen voor een nieuwe dialoog in te dienen. Deze suggesties kunnen afzonderlijk worden omgezet in de door onze AI aanbevolen meest relevante open vragen.

De gebruiker kan het eigendom—en daarmee de bewerkingsrechten—van een project (dialoog) overdragen aan een andere gebruiker binnen hetzelfde account. De overdracht gebeurt direct, waardoor naadloze samenwerking tussen meerdere gebruikers mogelijk is. Daarnaast kan de gebruiker één of meerdere gebruikers binnen hetzelfde account het recht geven om mee te kijken met het project, zonder bewerkingsrechten.

De gebruiker kan per vraag bepalen of deelnemers onderbouwingen mogen toevoegen aan de scores die ze geven in de tweede ronde aan bijdragen van anderen. Dit stelt deelnemers in staat om extra context en waarde toe te voegen aan hun waarderingen van de bijdragen van anderen. De gebruiker kan ook de begeleidende tekst die deelnemers zien, aanpassen, zodat ze de tekstvelden effectief kunnen gebruiken voor hun onderbouwingen. In het tabblad Resultaten kunnen de onderbouwingen voor elke bijdrage worden bekeken door de lijst uit te vouwen.

De QDL stelt gebruikers in staat om snel voorbeeld open vragen te vinden, te verfijnen en te selecteren die zijn afgestemd op hun specifieke uitdaging. Deze uitdaging kan voortkomen uit de eigen beschrijving van de gebruiker of geïnspireerd zijn door onze voorgestelde beschrijvingen. De AI van de QDL houdt rekening met deze input, evenals met aanvullende context zoals de tekst van de uitnodiging, het onderwerp van de uitnodiging en de specifieke context van de vraag. De AI stelt vervolgens de drie beste matches voor, die de gebruiker kan vernieuwen om betere opties te vinden, te verfijnen met behulp van trefwoorden om de resultaten te verbeteren, of de voorgestelde vraag te selecteren. Gebruikers kunnen ook vragen opslaan in hun favorietenlijst of, indien nodig, een afspraak plannen met een contactpersoon.

De gebruiker kan een aangepaste afzendernaam instellen om de dialoog af te stemmen op de context en eventuele IT-beveiligingseisen (zoals met betrekking tot spamfilters).

Gebruikers kunnen elke ronde plannen, herinneringen instellen, herinneringsteksten aanpassen (of onze voorbeelden gebruiken) en zelfs de laatste e-mail naar deelnemers plannen en personaliseren. Deze e-mail kan de top 5 van elke vraag met een tweede ronde bevatten en kan naar alle genodigden of alleen naar actieve deelnemers worden verzonden.

Gebruikers kunnen een of meer Excel- of .ods-bestanden kiezen om e-mailadressen van genodigden te importeren. Dit kan vóór de lancering van de dialoog of tijdens de eerste en tweede ronde worden gedaan. We raden aan om onze Excel-sjabloon te gebruiken of ervoor te zorgen dat het bestand het vereiste formaat volgt, bijvoorbeeld e-mailadressen in de eerste kolom (A), optioneel voornamen in kolom B, en kolommen C tot G voor attributen. De eerste rij mag titels bevatten, maar geen waarden. Als gebruikers ervoor kiezen meerdere bestanden te importeren, zullen de kolommen (en titels) van het laatst geïmporteerde bestand de voorkeur krijgen en de kolommen van het vorige bestand overschrijven.

Gebruikers kunnen per dialoog aangepaste branding toepassen. De onderdelen van de branding zijn: het logo en de locatie van het logo in de berichten, de favicon en de achtergrondkleuren van de berichten. Bestaande brandings kunnen worden bewerkt of eerst gedupliceerd en vervolgens bewerkt, in het geval de branding eigendom is van een andere gebruiker. De toegepaste branding is direct zichtbaar in het dashboard van de gebruiker: wat je ziet is wat de deelnemer krijgt te zien.

Specificaties van de functionaliteiten van de Pro versie

Alle functionaliteiten van de Free en Business versie zijn inbegrepen, plus:

Individuen die een persoonlijke login krijgen voor hun Pro-account. Hun rechten worden persoonlijk toegekend door de Admin gebruiker van het bedrijf van de gebruiker (voor het Business en Pro account) of standaard voor het Free-account (geen Admin gebruiker mogelijk).

Deze gebruiker of meerdere gebruikers hebben toestemming om de gebruikerspool te beheren van het Business of Pro account. Zij verlenen individuele gebruiker(s) rechten om dialogen te bewerken, te lezen of over te dragen, inclusief het verwijderen van gebruikers, wijzigen van rechten, toewijzen van supervisierollen, verzenden van berichten naar één of meerdere gebruikers en het inzien en exporteren van gebruiksstatistieken.

Deze zogenoemde knowledge graph biedt gebruikers een dynamische, visuele weergave van hoe de tweede ronde verloopt. Hierbij wordt zichtbaar hoe deelnemers elkaars uiteenlopende bijdragen bekijken en beoordelen. Gebruikers kunnen onderscheid maken tussen support (positieve scores), netto scores en afwijzing (negatieve scores) die bijdragen hebben ontvangen. Als er kenmerken zijn toegepast, kunnen gebruikers filteren op een specifiek kenmerk (zoals afdeling) en observeren hoe de knowledge graph zich ontwikkelt per waarde van zo’n kenmerk. Dit laat zien hoe deelnemers bijdragen van andere subgroepen (met verschillende waarden) beoordelen, zonder de identiteit van die deelnemers te kennen. Onze AI analyseert en kwantificeert in hoeverre de door een deelnemer toegekende scores afwijken van de eigen bijdrage van die deelnemer die de scores geeft. Dit wordt ook gemeten en berekend per kenmerk en de waardes ervan, zodat de gebruiker weet hoe openheid voor afwijkende bijdragen kunnen verschillen tussen – bijvoorbeeld – afdelingen.

De Admin gebruiker kan één of meerdere toezichthouders toewijzen voor één of meerdere gebruikers. Elke gebruiker kan in zijn/haar profiel, toegankelijk via het dashboard, zien wie zijn/haar supervisor(s) is/zijn en deze persoon indien nodig direct per e-mail contacteren. Een gebruiker kan in dat geval alleen een dialoog activeren (starten), overdragen (bewerkingsrechten toewijzen aan een andere gebruiker) of permanent verwijderen nadat de toezichthouder goedkeuring heeft gegeven via een check-vakje in het dashboard. Standaard heeft de toezichthouder inzage in alle dialogen van de betreffende gebruiker(s).

Een gebruiker kan één of meerdere meerkeuzevragen toevoegen voor deelnemers om te beantwoorden. Als de gebruiker deelnemers beperkt tot het selecteren van slechts één antwoord, kunnen de resultaten van die meerkeuzevraag na afronding van de dialoog worden omgezet in een attribuut en gebruikt worden voor filterdoeleinden. Het totale aantal attributen—ofwel geïmporteerd uit een bestand met genodigden of gegenereerd uit omgezette meerkeuzevragen—is momenteel beperkt tot maximaal vijf.

Export gebaseerd op Kenmerk: De gebruiker kan filters toepassen op kenmerken en vervolgens een export downloaden in Excel. Deze export bevat grafieken, toppen 5 en andere inzichten. Het kan verder worden aangepast en daarna als PDF worden opgeslagen om met anderen te delen. Zo kunnen bijvoorbeeld managers een rapportage ontvangen die specifiek is voor de eigen afdeling.

In het dashboard kunnen gebruikers Thought Leaders ontdekken om inzichten op te doen van experts binnen hun vakgebied en zich te laten inspireren door hun aanbevolen vragen. Gebruikers kunnen deze vragen direct als favoriet markeren (door op het harticoon te klikken) en toevoegen aan de lijst met favorieten in hun QuestionDesignLab voor toekomstige dialogen. De meeste Thought Leaders die hier worden uitgelicht, delen ook hun website of andere links, zodat gebruikers meer kunnen leren over hun masterclasses, onderzoek, boeken of consultancyservices.

We bieden Single Sign On (SSO) ondersteuning voor organisaties, zodat gebruikers veilig toegang hebben tot het platform zonder in te loggen. Deelnemers kunnen een directe dialooglink ontvangen die niet bruikbaar is voor personen die niet achter deze SSO werken; de gebruiker kan de groep beperken door vooraf desgewenst een e-maillijst te importeren in welk geval uitsluitend die personen kunnen meedoen.

Je kunt je e-mails versturen vanaf je eigen vertrouwde domein, ondersteund door DKIM. Dit wordt afgestemd tussen jouw IT-team en dat van ons.

Organisaties kunnen verzoeken om hun eigen vragen aan hun account toe te voegen. Deze vragen worden geïntegreerd in de QuestionDesignLab, zodat ze beschikbaar zijn voor gebruikers binnen dat account. Dit stelt gebruikers in staat om eenvoudig vooraf gedefinieerde of voorkeursvragen te gebruiken.

Wanneer een vraag in de eerste ronde minimaal 300 bijdragen verzamelt, wordt SenseBuilder AI geactiveerd in het tabblad Resultaten. Onze eigen AI groepeert vergelijkbare bijdragen in clusters en kwantificeert het gewicht van elke cluster en toont de waarde ervan als potentieel thema. In tegenstelling tot het Top 5-resultaat, dat gebaseerd is op individuele bijdragen en hun positie in de volledige lijst, groepeert SenseBuilder vergelijkbare bijdragen. Gebruikers kunnen elke cluster verfijnen door bijdragen te verwijderen of toe te voegen via CI Query. Op deze manier kunnen thema’s en onderwerpen snel en efficiënt worden samengesteld in een samenwerking tussen mens en AI.

Gebruikers kunnen Excel-bestanden importeren die bijdragen bevatten in kolom H (beginnend vanaf de tweede rij). Deze bijdragen kunnen afkomstig zijn van een generative AI-prompt, een brainstormsessie of commentaarvelden van een klant- of medewerkersenquête. De import is alleen beschikbaar tijdens de eerste ronde voor open vragen. Zolang de eerste ronde nog open is, kunnen andere deelnemers, zoals genodigden, blijven bijdragen. Zodra de eerste ronde is voltooid, begint de tweede ronde, waarin deelnemers en genodigden hun toegewezen sets van 15 bijdragen kunnen lezen en waarderen.

We tonen hier welke groep van standpunt veranderde bij deze vraag, als je dit hebt aangezet voor deelnemers. We laten het percentage switchers en stayers zien en als je erop klikt, tonen we je het precieze switch gedrag en de toelichting die deelnemers gaven bij het kiezen om te switchen van standpunt.

De organisatie kan CircleLytics verzoeken om deelnemers via SMS uit te nodigen voor deelname aan beide rondes. Dit verzoek kan gepaard gaan met extra kosten en een bepaalde doorlooptijd.

De gebruiker kan ervoor kiezen om e-mailadressen of andere (persoons)gegevens van deelnemers te verzamelen. Een gepersonaliseerde boodschap wordt aan het einde van beide rondes aan de deelnemers getoond. E-mailadressen en andere ingediende informatie worden afzonderlijk van de antwoorden op de vragen van de dialoog verzameld om de anonimiteit van de deelnemers te waarborgen over hun bijdragen.

De gebruiker kan per vraag – als een tweede ronde is ingesteld – ervoor kiezen om de deelnemers met de meeste impact uit te nodigen. Hiervoor kan de gebruiker een persoonlijk bericht opstellen. Dit bericht wordt na afloop verzonden naar deelnemers die óf een bijdrage hebben geleverd die de Top 5 heeft gehaald, óf een +3 score hebben gegeven aan een van de bijdragen in de Top 5 van die vraag. Wanneer een deelnemer binnen zeven dagen op de link klikt, wordt het e-mailadres beschikbaar gesteld in het dashboard van de gebruiker.

Advanced Analytics (extra en alleen voor Pro-versie gebruikers)

Deze analyse, weergegeven in een tabel en een netwerkdiagram, laat zien welke subgroepen de meeste en de minste bijdragen leverden en welke subgroepen het vaakst de bijdragen van anderen beoordeelden. Subgroepen kunnen bijvoorbeeld afdelingen, regio’s of leeftijdscategorieën zijn – oftewel Kenmerken en hun bijbehorende waarden. We bieden inzicht in zowel positieve scores (draagvlak) als negatieve scores (afwijzing). Dit stelt de gebruiker in staat te zien hoe subgroepen samenwerkten en van elkaar leerden, voorbij hun eigen silo. Daarnaast tonen we het gemiddelde cross-silo samenwerkingseffect per subgroep en in het algemeen, waardoor direct zichtbaar wordt welk percentage van de scores werd gegeven aan bijdragen buiten de eigen subgroep.

Deze analyse laat de gebruiker zien hoe deelnemers van standpunt wijzigden gedurende de twee rondes op de vragen met een gesloten schaal.

Dit zijn spidergrafieken (één per Kenmerk) die de gebruiker direct laten zien hoe subgroepen (de waarden van het Kenmerk, zoals afdelingen) scoorden op gesloten en kwantitatieve vragen. De bijbehorende Excel-reeks biedt diepgaand inzicht in de responspercentages en kwantitatieve antwoorden van de verschillende subgroepen in vergelijking met de totaalcijfers. De gebruiker kan snel uitschieters identificeren, vervolgens de resultaten filteren (via Filtering) op deze uitschieters en hun Top 5- en Bottom 5-resultaten analyseren. Zo krijgt de gebruiker snel inzicht in de kwalitatieve achtergronden van de kwantitatieve scores van deze uitschieters.

Deze grafieken plaatsen de geselecteerde vraag en een andere vraag naar keuze in één grafiek. Hoe hebben deelnemers die een bepaald antwoord gaven op de ene vraag, geantwoord op de andere vraag? Dit werkt uitsluitend met vragen met gesloten schalen. De assen kunnen worden omgewisseld voor betere leesbaarheid of naar voorkeur van de gebruiker. De gebruiker kan aangeven of de grafiek moet worden gebaseerd op de kwantitatieve antwoorden uit de eerste of de tweede ronde. Door tussen deze twee te schakelen, wordt duidelijk hoe groot het verschil is tussen de antwoorden van deelnemers in beide rondes. Als een open tekstveld bij de vraag was aangeboden, kan de gebruiker per bubbel klikken om de bijbehorende belangrijkste bijdragen te bekijken.

Deze exports bevatten de uitgebreide ruwe data van beide rondes voor elke vraag. Als er een privacy-addendum is ondertekend, worden ook alle kenmerken, hun waarden en de resultaten van meerkeuzevragen opgenomen. Als er een expliciete contractuele overeenkomst is, kan deze export ook meerkeuze-antwoorden bevatten, wat mogelijk invloed heeft op de anonimiteit (herleidbaarheid).

Dit overzicht toont de bijdragen met de hoogste aangepaste variantie, oftewel bijdragen met relatief veel uiteenlopende scores, zoals een hoog aantal -3 en -2 aan de ene kant en +2 en +3 aan de andere kant. Dit terwijl het gemiddelde en de netto score dicht bij nul liggen. De gebruiker kan deze bijdragen beoordelen op hun mate van controversie, de noodzaak voor extra dialogen, of de aandacht die ze vereisen bij de communicatie van beslissingen en de uitvoering.

Deze numerieke waarde weerspiegelt onze analyse van de diversiteit van alle ingediende bijdragen. Een hoger percentage duidt op een grotere diversiteit van de bijdragen.

Maken we een afspraak?

De eerste stap is gezet: je wil de wijsheid en inzet van je netwerk - zoals je team, afdeling of hele organisatie - verwelkomen. De volgende stap? Je kunt ons hier bereiken zoals door het sturen van een berichtje.

We ontmoeten je graag, om te begrijpen wat jij als leider wil bereiken.

Onze Locatie

Dr. Lelykade 22 - Unit 4, 2583CM Den Haag, Nederland

Telefoon

0031 (0)85 401 1161